„De ce am ales iulie-august? Pentru că este perioada pe care o putem folosi la maximum, şi nu riscăm un an de zile. Eu nu îmi permit să întârzii un an de zile. Următoarea fereastră de oportunitate ar fi în mai-iunie anul viitor.  Poate mulţi care ar fi fost în locul meu ar fi luat decizia să amâne că sunt alegeri. Nu cred că este decizia corectă.

Decizia nu a fost luată peste noapte. Am cerut părerea la multe companii private dacă se pot face lucrări de acest tip. Dacă vrei să pui în pericol…că nici zece autostrăzi nu sunt mai importante decât viaţa unui om.

Toţi au recomandat această modalitate. Se lucrează maxim, se închide, se curăță şi se dă drumul circulației de la ora 20:00 la 06:00 dimineaţa. Sunt 8 echipe care lucrează pe cele 10 hectare care sunt în adiacenţa carosabilului. Deci nimeni nu îşi asumă să facă lucrări de acest tip sub trafic. Ştiu că este o decizie care provoacă nemulțumire, dar nu există altă soluţie dacă vrem să avem autostrăzi în România”, a spus ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, la un post TV.

O parte din lucrările de pe Valea Oltului s-ar putea realiza pe timpul nopții. Varianta, analizată de Ciolacu și Grindeanu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *