Cazul olandezilor de la Damen reprezintă doar un exemplu al incompetenței statului român, care falimentează pe bandă rulantă companiile unde gestionează pachetul majoritar și apoi le vinde străinilor pe bani puțini.

Acesta a fost, de altfel, modul în care Damen Shipyard Group a intrat în posesia Șantierului Naval Mangalia în 2018, când a preluat 51% din acțiunile Daewoo Mangalia Heavy Industries pentru doar 26 de milioane de euro, prețul de achiziție fiind argumentat de datoria copleșitoare care trebuia să fie asumată de compania olandeză.

Și mai revoltător este scenariul foarte probabil în care cei 1490 de angajați urmează să intre în șomaj tehnic începând de pe 3 iunie, din cauza faptului că statul român a eșuat lamentabil în încercarea de a negocia o serie de măsuri care să îi ajute pe acești oameni.

Cu un pas înainte de alegerile comasate, stabilitatea economică mult promisă de Marcel se dovedește a fi încă o minciună gogomană menită să „convingă” românii că merită încă un mandat, însă poporul s-a săturat!, a transmis Departamentul de comunicare al Alianței pentru Unirea Românilor.                                          

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *