Ciobanul crește animalele strict pentru lână, iar la momentul actual reușește chiar să realizeze mai multe articole textile. Mica turmă de berbeci a devenit foarte populară în Germania, iar produsele din lâna acestora reprezintă acum un nou brand unic. Ulterior, în proiect s-a implicat și vocalistul trupei Tokio Hotel, care a devenit chiar imaginea brandului.Vocalistul s-a implicat atât de mult în acest proiect, încât a adoptat la rândul său un berbec de la ferma ciobanului, pe care l-a numit Karl. Creatorul de modă din Berlin care s-a ocupat de proiect spune că vrea să schimbe percepția oamenilor referitor la produsele din lână și va direcționa fondurile obținute către alte proiecte ale minorităților sexuale. 

„Izvorul nemuririi”, locul pe care Ceaușescu l-a ținut secret. Se spune că aici se găsește cea mai pură apă din țară

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *